March 6, 2008

HNT...

Tuesday afternoon I went and did my part to further the election process. I even got the sticker to prove it!


Okay, I didn't really get that sticker there. I was wracking my brain this week about what to post for HNT and thought my "I voted" sticker would be great. When I went and voted...they stamped my voter registration card and said they didn't have stickers. I didn't think they would take too kindly to me asking for my breast stamped! Thankfully, a friend had an extra sticker she was willing to share. Is anyone even looking at the sticker?!

12 comments:

SoCal Sal said...

That’s about where I’d start the warm wet kisses. HHNT!

Hank said...

what sticker?
HHNT

Southern Sage said...

I vote for your tits!!!!!!!!!!!
wooooooooh oooooooooo
great pic!

Alfie said...

Did you really think they would not take kindly to your asking for those gorgeous, gorgeous breasts to be stamped? Oh the mere thought of it ....

Mike Stewart said...

Ah what a lovely sight to start my Thursday morning with! Thanks for another boner darlin'! At my age that is always a good thing!

Lakota Princess said...

okay Naughty - you get to play with my ass if I get to feel you up as well. Damn, woman - nice! I want to rip the sticker off with my teeth and you KNOW I'm all about the manmeat. LOL!

Gorilla Bananas said...

I suggest you rub it gently with a warm sponge before pulling it off.

mnwhr said...

I now believe in the democratic process!

Naughty Girl said...

Sal: I like warm, wet mouths so I'm all for that!

Hank: I know...with so much else to look at the sticker sort of fades huh?!

Sage: They weren't a choice, but yay!

Alfie: Well, it was two old ladies doing the stamping. So, yeah, probably not.

Mike: Well you know I love to cause those!

Lakota: Always happy to have caused a "manmeat" lover to want to feel me up!

Mr. Bananas: Does a warm tongue count as a sponge?

Mnwhr: Yay! A convert... LOL

the feetman said...

I want to caucus with you!

Rae said...

Lol, I highly doubt anyone even noticed the sticker. They were probably saying, "Sticker?! What sticker? I don't see any...oh there it is."

Thanks for the 'Hello' the other day, I'm mired in paper writing (and doing a terribly job at it today) so I haven't been online much. Soon, hopefully. Hope the mini-vacay is good!

David said...

Girl, that is one really bitchin' lookin' sticker (in my best 60s voice [don't say it]) and two wonderfully bitchin' lookin' tits; although the left one is moderately obstructed. But that is okay, cuz it's for America, after all.

But, I am truly disappointed that you didn't at least ask them to stamp the inside curve your your right tit. The worst that would have happened is that stoggy old lady would have harumphed and told you to scoot along and go away; or that stoggy old man at the desk would have looked, thought about it a lot, probably gotten a little stiff, and may or may not have obliged you.

But, I think making an old man (one of which I sorta am) stiff on election day is really okay, cuz it's for America, after all.

Girl, I hope you are thinking about having H & R Block stamped on each of them this April to make up for your voting trasgression, cuz after all paying taxes is for America, too.

And April 15th is on a Tuesday, so the stamps will still be visible on Thursday, (particularly if you cheat and take the picture a day of two early). It is certainly better to cheat on your NHT than your taxes.

That is really quite a sticker, yup, for sure.

David